الأهلي صبور يفتتح camilla lagos من جايا


افتتاح مرحلة جديدة من جايا

السبت 28 مايو 2022 | 12:13 مساءً
camilla lagos من الأهلي صبور
camilla lagos من الأهلي صبور
العقارية

أعلنت داليا الكردي، كبير مسؤولي التسويق لدى جايا، افتتاح مرحلة جديدة من "جايا"، قائلة: "النهاردة إحنا جايين نفتتح مرحلة جديدة من جايا اسمها (camilla lagos).. وإذا كنت تريد الحصول على منتج رائع يجب أن يكون لديك قصة رائعة".

وقالت الكردي: "والبنك الأهلي سنة 1994 لما فكر يشارك.. كان لازم العملاق يشارك عملاق.. وفكر يشارك the master أو شيخ المطورين في مصر والشرق الأوسط.. المهندس حسين صبور ـ الله يرحمه ـ إحنا مبنعبش أو مبنقدمش خرسانات.. إحنا بنقدم أسلوب حياة.. إحنا بنتكلم في 27 سنة خبرة.. أكتر من 60 مشروع على الأرض النهاردة.. akkkak

katameya hills new cairo.. crand residence.. katamwya residence.. the square.. platnum club.. green square mostakbal city.. L avenir.. the city of odyssia.. darah gardrns في 6 أكتوبر.. keeva..

piacera العين السخنة.. sunterra شرم الشيخ.. amwaj من أحلى المشروعات في الساحل الشمالي".

وأكدت: "مفيش مطور هيحط خريطة زي دي ويحط عليها كمية هذه المشروعات من شرقها لغربها.. ومن شمالها لجنوبها.. إنه فقط الأهلي صبور.. جايا أحلى بحر في الساحل.. موقع متميز .. نص ساعة من أمواج.. أجدد تريند في الساحل.. لما جينا نصممها صممنها بطريقة مختلفة.. جيبنا chapman taylor واحد من أكبر المصممين في العالم.. إحنا عندنا أكتر من 45 ألف متر مربع مياه في جميع أنحاء المشروع.. يعني اللي مش ساكن على المياه.. عايش قدام المياه".

وأشارت كبير مسؤولي التسويق إلى أن "65% من المشروع عبارة عن مساحات خضراء.. شاليهات كاملة التشطيب.. وعندنا بقى الجديد naz boutique cabanas.. ودي عبارة عن cabanas موجودة.. المرحلة مفتوح فيها 40 cabanas.. السنة دي من 1 يوليو الناس تقدر تدخل تسكن وتعيش الحياة في الـ cabanas..

النهاردة بنقدم camilla على 7 آلاف متر مياه رؤية.. وعندك أطول رؤية 290 متر مياه .. تصميم جميل.. رؤية جميلة".